Продавець Експерт краси розвиває свій бізнес на Prom.ua 6 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
207 відгуків
Хотите скидку?Хочу скидку!

Дорогий покупець! Зараз у нашому магазині неробочий час, але ми бачимо Ваше замовлення та опрацюємо його найближчим часом – не хвилюйтесь! Задати питання про наявність, характеристики, терміни виробництва та інше будь ласка: наші месенджери:VIBER,WATSAPP на номері +380689535002,+380503914668

+380 (66) 475-86-99
+380 (97) 179-63-62
Кошик
BeautyExpert

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова ПоштаДоставка здійснюється транспортною компанією "Нова Пошта". Дивани, стелажі, вітрини (за попереднім погодженням) можна доставити машиною. Шановні покупці, прохання враховувати нинішній, військовий, час. Терміни відвантаження Вашого замовлення з наявності - 2-3 робочих дня. Важливо! Адресна доставка можлива ТІЛЬКИ у разі 100% передоплати на розрахунковий рахунок (2 група, без ПДВ). НЕ ВІДПРАВЛЯЄМО: субота, неділя та Державні свята.

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • ПісляплатаТовари зі статусом "В наявності","Готовий до відправлення"
  • Розстрочка,оплата частинами,кредитБажаєте купити в оплату частинами, або розстрочку?
  • Оплата за реквізитамиМи приймаємо оплату на розрахунковий рахунок ФОП (2 група) БЕЗ ПДВ
  • Оплата карткою Visa, Mastercard - WayForPayОнлайн оплата картою,оформлення розстрочки,оплата частинами
  • Оплата при отриманні НОВА ПОШТА з передоплатою 20%Умови "накладеного платежу" у воєнний час: Передоплата 20% обов'язкова - залишок післяплатою. Шановні покупці! Зверніть увагу на те, що статус "наявність" не означає, що замовлення буде надіслано того ж дня..Дякуємо за розуміння. СЛАВА УКРАЇНІ!

Гарантія:

УМОВИ ГАРАНТІЇ:

https://beauty-expert.in.ua/delivery_info

А) Гарантія діє при: оформленні замовлення через корзину або гарантійний талон (у разі оформлення по телефону або месенджеру);
Б) Безкоштовний ремонт здійснюється тільки в гарантійний термін, який вказаний у гарантійному талоні.

В) Транспортування товару до сервісного центру здійснюється за рахунок та силами замовника, тобто транспортні послуги оплачує клієнт.

Гарантійний ремонт не здійснюється в разі:
Недотримання правил експлуатації, викладених в інструкції виробника.
Експлуатація обладнання при підвищеній температурі, високій вологості, запиленні приміщення тощо.
У разі експлуатації обладнання при несправному електричному заземленні або ненадійному електропостачанні (для електрообладнання використання блоку безперебійного живлення – ОБОВ'ЯЗКОВЕ).
При відсутності оригінальної упаковки або повної комплектації.
Якщо пристрій має ознаки стороннього втручання або ремонту.

Важливо!
1. Вироби зі скла та ДСП оформляються до відвантаження лише у дерев'яній обрешітці.
2. Відвантаження товару на адресу здійснюється ТІЛЬКИ за 100% передоплатою.
3. Відвантаження за передоплатою здійснюються на вказаний покупцем склад ТОВ "Нова Пошта"
4. Всі товари застраховані перед відвантаженням, тому, величезне прохання: перевіряти цілісність одержуваних замовлень при отриманні на "Нова Пошта". Претензії після отримання та огляду вантажу - не приймаються.
5.У разі виявлення дефетів або пошкодження вантажу при огляді на Новій Пошті, необхідно зафіксувати цю проблему актом про пошкодження у співробітника Нова Пошта.
Ми - дуже намагаємося щоб Ви, шановний покупець, отримали все ціле і неушкоджене, але не все залежить тільки від нас, тому дуже просимо Вас перевіряти всі вантажі безпосередньо у відділенні Нової Пошти, а не вдома або в салоні. 

Будь-які питання Ви завжди можете поставити нашому менеджеру: +380 (99) 156-34-42 або натиснувши на кнопку VIBER:

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner