Продавець Експерт краси розвиває свій бізнес на Prom.ua 5 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
162 відгуків
Хотите скидку?Хочу скидку!

Шановний покупець! Сьогодні за графіком у нас вихідний, але ми бачимо Ваше замовлення і опрацюємо його найближчим часом-не хвилюйтесь! Наші месенджери:VIBER,WATSAPP на номерах +380664758699

+380 (66) 475-86-99
+380 (97) 179-63-62
Кошик
BeautyExpert

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова ПоштаДоставка здійснюється транспортною компанією "Нова Пошта". Дивани, стелажі, вітрини (за попереднім погодженням) можна доставити машиною. Шановні покупці, прохання враховувати нинішній, військовий, час. Терміни відвантаження Вашого замовлення з наявності - 2-3 робочих дня. Важливо! Адресна доставка можлива ТІЛЬКИ у разі 100% передоплати на розрахунковий рахунок (2 група, без ПДВ). НЕ ВІДПРАВЛЯЄМО: субота, неділя та Державні свята.
  • Доставка кур'єромДоставка здійснюється лише транспортною компанією "Нова Пошта". Важливо! Адресна доставка можлива ТІЛЬКИ у випадку 100% передоплати на розрахунковий рахунок (2 група, без ПДВ). НЕ ВІДПРАВЛЯЄМО: субота, неділя та Державні свята.

Способи оплати

  • Оплата карткою Visa, Mastercard - WayForPayОнлайн оплата картою,оформлення розстрочки,оплата частинами
  • Розстрочка,оплата частинами,кредитБажаєте купити в оплату частинами, або розстрочку?
  • Оплата за реквізитамиМи приймаємо оплату на розрахунковий рахунок ФОП (2 група) БЕЗ ПДВ
  • Оплата при отриманні НОВА ПОШТА з передоплатою 20%Умови "накладеного платежу" у воєнний час: Передоплата 20% обов'язкова - залишок післяплатою. Шановні покупці! Зверніть увагу на те, що статус "наявність" не означає, що замовлення буде надіслано того ж дня..Дякуємо за розуміння. СЛАВА УКРАЇНІ!

Гарантія:

УСЛОВИЯ ГАРАНТИИ:

https://beauty-expert.in.ua/delivery_info



А) Гарантия действительна при :оформлении заказа через корзину,или гарантийном талоне( случае оформления по телефону или мессенжеру);
Б) Бесплатный ремонт осуществляется, только в гарантийный срок, который указан в гарантийном талоне.

В)Транспортировка товара к сервисному центру осуществляется за счёт и силами заказчика, т.е. транспортные услуги оплачивает клиент.
1)Гарантийный ремонт не осуществляется в случае:
Не соблюдение правил эксплуатации, изложенных в инструкции производителя
Эксплуатация оборудования при повышенной температуре, высокой влажности, запылённости помещения и т.д.
В случае эксплуатации оборудования при не исправном электрическом заземлении или не гарантированном электропитании (для электрооборудования использование блока бесперебойного питания – ОБЯЗАТЕЛЬНО)
При отсутствии оригинальной упаковки или полной комплектации
Если устройство имеет признаки стороннего вмешательства или ремонта .

Важливо!
1. Вироби зі скла та ДСП оформляються до відвантаження лише у дерев'яній обрешітці.
2. Відвантаження товару на адресу здійснюється ТІЛЬКИ за 100% передоплатою.
3. Відвантаження за передоплатою здійснюються на вказаний покупцем склад ТОВ "Нова Пошта"
4. Всі товари застраховані перед відвантаженням, тому, величезне прохання: перевіряти цілісність одержуваних замовлень при отриманні на "Нова Пошта". Претензії після отримання та огляду вантажу - не приймаються.
5.У разі виявлення дефетів або пошкодження вантажу при огляді на Новій Пошті, необхідно зафіксувати цю проблему актом про пошкодження у співробітника Нова Пошта.
Ми - дуже намагаємося щоб Ви, шановний покупець, отримали все ціле і неушкоджене, але не все залежить тільки від нас, тому дуже просимо Вас перевіряти всі вантажі безпосередньо у відділенні Нової Пошти, а не вдома або в салоні. 

Будь-які питання Ви завжди можете поставити нашому менеджеру: +380 (99) 156-34-42 або натиснувши на кнопку VIBER:

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner