Гарантійні зобов'язання
Гарантійні зобов'язання
Гарантійне обслуговування обладнання згідно специфікації здійснюється протягом 12 місяців з дня покупки
УМОВИ ГАРАНТІЇ:
А) Гарантія дійсна тільки при наявності правильно і чітко заповненого гарантійного талона із зазначенням дати продажу та підписом продавця.
Б) Безкоштовний ремонт здійснюється тільки у гарантійний термін, який вказаний у гарантійному талоні.
В)Транспортування товару до сервісного центру здійснюється за рахунок і силами замовника, тобто транспортні послуги оплачує клієнт.
1)Гарантійний ремонт не здійснюється у разі:
- Не дотримання правил експлуатації, викладених в інструкції виробника
- Експлуатація обладнання підвищеної температури, високої вологості, запиленості приміщення і т. д.
- У разі експлуатації обладнання при справному електричному заземленні або не гарантоване електроживлення (для електрообладнання використання блоку безперебійного живлення – ОБОВ'ЯЗКОВО)
- При відсутності оригінальної упаковки або повної комплектації
- Якщо пристрій має ознаки стороннього втручання або ремонту виробу в уповноваженому сервісному центрі
- Якщо знайдені не санкціоновані зміни конструкції або схеми виробу
- У випадку відсутності або пошкодження гарантійних бирок, етикеток, пломб.
2)Гарантія не поширюється на такі не справності:
- Механічні пошкодження
- Пошкодження, викликані потраплянням до виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах.
- Ушкодження, які викликані стихією, пожежею, побутовими факторами
- Пошкодження, які виникли через не відповідності Держстандартам
- параметрів електроживлення.
- Пошкодження, які виникли через використання запчастин сторонніх
виробників.
- Пошкодження вузлів, які легко б'ються або піддаються деформаціям: скло, пластмаса, лампи тощо
3) При виникненні несправностей або несправностей в роботі устаткування
протягом гарантійного терміну компанія зобов'язується усунути несправності,
а у разі неможливості, замінити устаткування на аналогічне - справний.
Гарантійне обслуговування здійснюється : р. Одеса, в Київ р.
4) Транспортування несправного обладнання до місця гарантійного обслуговування
здійснюється клієнтом самостійно. Термін гарантійного ремонту залежить від
складності несправностей і становить від 1-го дня до 4-х тижнів.
5) Продавець не несе відповідальності за гарантійними зобов'язаннями перед
третіми особами, а також не несе відповідальності за можливі збитки, понесені у зв'язку з несправністю обладнання.
Примітка
1) Звертаємо Вашу увагу на п. 3 цієї гарантії. Якщо експертиза покаже, що несправність виникла через невідповідне електроживлення пристрою, в гарантійному обслуговуванні Вам буде відмовлено. Будь ласка, користуйтеся пристроями гарантованого електроживлення, такими як блоки безперебійного живлення.
2) Гарантійне обслуговування обладнання вступає в силу з моменту видачі товару покупцеві, але не пізніше 14 діб з дня передоплати, в іншому випадку термін гарантійного обслуговування зменшиться рівно на стільки, скільки оплачений товар зберігався на складі з вини покупця (без врахування вищевказаних 14 діб).