Як перевірити товар при отриманні?
Як перевірити товар при отриманні?
Шановні покупці нашого інтернет-магазину! У цій статті коротко викладені рекомендації щодо перевірки товару при його отриманні у службі доставки.
⚠️ ВАЖЛИВО!
-
Перевірка товару: перед відправкою весь товар перевіряється (вскриття упаковки, перевірка працездатності, комплектація, наявність документів) на наших складах.
-
Упаковка: всі товари перевіряються на цілісність упаковки. Виняток — меблі, виготовлені на індивідуальні розміри, пакуються на виробництві і / або у ТОВ «Нова Пошта».
-
Відправка: усі замовлення без винятків проходять перевірку та пакування перед відправкою.
-
Фото‑звіт: для габаритних вантажів ми можемо зробити фото упаковки перед відправкою, щоб гарантувати цілісність.
📦 Як перевірити товар на відділенні «Нової Пошти»
-
Огляньте упаковку: не повинно бути вм’ятин, розривів, слідів відкриття тощо.
-
Якщо товар в обрешітці: попросіть працівника «Нової Пошти» відкрутити її — огляньте товар.
-
Акуратно зніміть стрейч-плівку або комірну упаковку.
-
Огляньте товар з усіх боків: звертайте увагу на цілісність, пошкодження, сколи тощо.
🛠 Якщо товар пошкоджений
-
Не панікуйте — дотримуйтесь рекомендацій вище.
-
Зверніть увагу працівника служби доставки на пошкодження.
-
Обов’язково складіть претензію на місці — детально опишіть характер пошкоджень.
-
Претензії не приймаються, якщо перевірка проводилась не на відділенні «Нової Пошти», а вже в салоні чи вдома.
📝 Ще раз про головне
ПРИ ОТРИМАННІ ОБОВ’ЯЗКОВО ПЕРЕВІРЯЙТЕ ТОВАР НА ВІДДІЛЕННІ «НОВА ПОШТА», А НЕ ВДОМА АБО В САЛОНІ. В іншому випадку довести пошкодження буде практично неможливо.
