Продавець Експерт краси розвиває свій бізнес на Prom.ua 6 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
224 відгуків
Хотите скидку?Хочу скидку!

Дорогий покупець! Зараз у нашому магазині неробочий час, але ми бачимо Ваше замовлення та опрацюємо його найближчим часом – не хвилюйтесь! Задати питання про наявність, характеристики, терміни виробництва та інше будь ласка: наші месенджери:VIBER,WATSAPP на номері +380689535002,+380503914668

+380 (66) 475-86-99
+380 (97) 179-63-62
Кошик
BeautyExpert

Як перевірити товар при отриманні?

Як перевірити товар при отриманні?

Шановні покупці нашого інтернет-магазину! У цій статті коротко викладені рекомендації щодо перевірки товару при його отриманні у службі доставки.


⚠️ ВАЖЛИВО!

  • Перевірка товару: перед відправкою весь товар перевіряється (вскриття упаковки, перевірка працездатності, комплектація, наявність документів) на наших складах.

  • Упаковка: всі товари перевіряються на цілісність упаковки. Виняток — меблі, виготовлені на індивідуальні розміри, пакуються на виробництві і / або у ТОВ «Нова Пошта».

  • Відправка: усі замовлення без винятків проходять перевірку та пакування перед відправкою.

  • Фото‑звіт: для габаритних вантажів ми можемо зробити фото упаковки перед відправкою, щоб гарантувати цілісність.


📦 Як перевірити товар на відділенні «Нової Пошти»

  1. Огляньте упаковку: не повинно бути вм’ятин, розривів, слідів відкриття тощо.

  2. Якщо товар в обрешітці: попросіть працівника «Нової Пошти» відкрутити її — огляньте товар.

  3. Акуратно зніміть стрейч-плівку або комірну упаковку.

  4. Огляньте товар з усіх боків: звертайте увагу на цілісність, пошкодження, сколи тощо.


🛠 Якщо товар пошкоджений

  • Не панікуйте — дотримуйтесь рекомендацій вище.

  • Зверніть увагу працівника служби доставки на пошкодження.

  • Обов’язково складіть претензію на місці — детально опишіть характер пошкоджень.

  • Претензії не приймаються, якщо перевірка проводилась не на відділенні «Нової Пошти», а вже в салоні чи вдома.


📝 Ще раз про головне

ПРИ ОТРИМАННІ ОБОВ’ЯЗКОВО ПЕРЕВІРЯЙТЕ ТОВАР НА ВІДДІЛЕННІ «НОВА ПОШТА», А НЕ ВДОМА АБО В САЛОНІ. В іншому випадку довести пошкодження буде практично неможливо.